بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پرویزخان؛نه تنها اعدمتان نکردند،بلکه مورد تشویق هم قرار گرفتید!

600KhabarVarzeshi-1393-02-07.jpg

اینکه پرویز مظلومی بخشی از مصاحبه اخیر خود را در خصوص امیر قلعه نویی تکذیب کرده نداریم و باز هم این گونه تیتر زدن روزنامه خبرورزشی که تنها رسانه نوشتاری امروز بوده که در خصوص مصاحبه مظلومی  در روی جلد خود تیتر یک کار کرده،را روی غرض ورزی و دشمنی سردبیر و بعضی از اعضای تحریره این روزنامه با استقلال و شخص امیر قلعه نویی می گذاریم!
منتهی در صورتیکه یک درصدصحبتهای مظلومی صحت داشته باشد، جهت یادآوری پرویزخان می گوییم که هواداران استقلال نه تنها شما را بعد از ناکامی صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا با توجه به برد دو بر یک مقابل النصرعربستان دار نزدند،بلکه همانند بازی آخر استقلال مقابل الریان قطر و تراکتورسازی تبریز که هواداران تیم،امیر قلعه نویی را با توجه به بضاعت تیمش مورد تشویق خود قرار دادند،از شما هم در پایان بازی با النصر عربستان تقدیر و تشکر کردند و حدود 50 الی 60 هزار نفر ایستاده چند دقیقه بعد از سوت پایان داور شما را و بازیکنان تیمتان را تشویق کردند!
اما اگر منظورتان کادرفنی فعلی استقلال بوده که باید خدمت شما عرض کنیم که امیر قلعه نویی بارها ثابت کرده وقتی در استقلال سمتی نداشته،هیچ گاه در خصوص حواشی و مسائل فنی استقلال صحبتی نکرده و حتی به عنوان مشاوره هم با کسی در این خصوص حرفی نزده است!
نتیجه:حال اگر منظور پرویزخان رسانه ها و کارشناسان فوتبال بوده که اگر تیمش نتایج این فصل را رقم میزدند به اعدام محکومش میکردند،که باید واضح در لابه لای صحبتهایش اشاره می کردند!
اما اگر شخص و یا گروه خاصی بودند که در متن فوق در این خصوص کاملا توضیح داده شده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 2 / 1393برچسب:پرویز مظلومی,استقلال,امیر قلعه نویی,رسانه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com